Publicitat a cercadors - Anuncis de Google Adwords
Anunciar-se a Google Adwords, la plataforma publicitària del cercador més utilitzat del món, és, sense cap dubte, la millor inversió per tenir èxit en els negocis a Internet.
El sistema Adwords consisteix en anuncis patrocinats que es mostren de manera destacada (en la part superior i dreta) respecte als resultats normals de cerca. Aquests anuncis apareixen en relació a la recerca realitzada, pel que són molt poc intrussius, ofereixen resultats amb un gran valor als usuaris i ofereixen una ràtio de conversió molt alt respecte a altres tipus de publicitat en línia.
Anunciar-se a AdWords mitjançant el model de pagament por click (CPC), és a dir, pagar solament per les visites rebudes a la pàgina, comporta els següents beneficis:
- Inversió només en el segment d'usuaris realment interessat en els productes i serveis promocionats, ja que els anuncis només es mostren davant de certes paraules clau òptimes prèviament estudiades pel nostre personal qualificat.
- Segmentació molt alta: mitjançant grups de paraules clau, regió geogràfica, idioma, horaris, demografia, ...
- Medició de la eficàcia de les campanyes mitjançant els codis de seguiment de conversions
- Informes i seguiment dels resultats
- Pressupost acotat. Una vegada determinat el cost per clic, vostè podrà fixar un pressupost màxim diari per a la publicació dels anuncis.
Més informació dels nostres serveis de publicitat en cercadors Pressupost i contratació de gestió publicitària en Google Adwords