Facebook MediaSocial ca es en

Community Management - Comunitats en xarxes socials

Un community manager, responsable de comunitat, és qui es dedica en exclusiva a l'activitat en línia de l'empresa ia les relacions amb els clients a través dels mitjans socials, fòrums, blogs, ...

El community manager és una persona que pot aconseguir molt benefici per la teva empresa. Val la pena invertir una mica del teu temps a formar el comunity manager sobre els 4 punts que necessita saber de la teva empresa per començar a treballar en la comunitat en línia, d'intentar crear-ne un mateix una pàgina en una xarxa social sense els coneixements necessaris i no tenir èxit social a Internet o, el que és pitjor, sortir mal parat.

clients

Relació amb els clients

El comunity manager serà la veu de la teva empresa. Serà el teu relacions públiques en línia, però molt més que això: va a resoldre els dubtes de clients o potencials clients, farà front a les queixes, escoltarà a la comunitat i, a poc a poc, aconseguirà la fidelització dels teus clients.


comunicació

Comunicació social

Els teus clients no només volen que la teva empresa tingui web, adreça de correu electrònic o telèfon d'atenció al client. Comptar amb un canal de comunicació social 2.0. és un plus de prestigi i reputació per la teva empresa, donant-li un valor afegit als teus productes.


atraure clients

Captació i retenció de clients

A més, el community manager s'ocupa de retenir clients. A diferència de molts comerços en línia en què un client realitza una compra i la botiga s'oblida d'ell per sempre, el community manager li va a oferir suport i un canal de comunicació obert, per aconseguir la seva permanència i, és clar, que segueixi confiant en nosaltres per realitzar les seves compres.


networks

Marketing en mitjans socials

Els community managers combinen a la perfecció amb la gent de màrqueting i els creatius i dissenyadors per a l'elaboració i difusió a les xarxes de campanyes intel ligents i orientades al públic que interessa. A més de la veritat, una de les millors armes per aconseguir fidelitzar el client és l'humor intel ligent. Segur que et venen molts exemples al cap de campanyes que t'han arribat dins. Doncs això mateix és el que farem amb la teva empresa.


xarxa social

Xarxes socials

Desenvolupar per la teva empresa un treball de community manager a càrrec d'un professional especialitzat, en qualsevol de les xarxes socials en les que vulguis tenir presència. Nosaltres t'assessorem.


comunicació

Som la veu de la teva empresa

Moltes empreses pensen que poden perfectament fer front a tota l'activitat que implica estar present en mitjans socials i que no va a diferir molt a contestar correus electrònics, afegir nous productes al catàleg i fer notes de premsa. És un error, ja que un community manager és un professional especialitzat en temes de marketing i en les relacions amb els clients.

Si vols incrementar les teves vendes gràcies als mitjans socials, només has de demanar-ho i nosaltres t'ho demostrem amb resultats.

Més informació dels nostres serveis de Community Management Pressupost i contractació de Community Managers