Community Managers
Els nostres community manager (directors de comunitat) s'encarreguen de gestionar, construir i moderar les comunitats al voltant de la teva marca a Internet.
Ens ocupem de realitzar aquestes i altres tasques per encarregar de promocionar el teu negoci en línia a través de les xarxes socials i desenvolupar l'estratègia de relació amb els clients a través de l'àmbit d'Internet.
- Creació d'un pla i estratègia de presència en xarxes socials
- Definició dels KPI (indicadors per al seguiment de l'èxit de la campanya de marketing en línia)
- Creació de perfils en les xarxes socials objecte de negoci (Facebook, Twitter, Tuenti, ...)
- Responsabilitzar la gestió de la marca en les xarxes socials
- Gestió i control de la reputació online de la marca. Atenció de opinions i crítiques.
- Desenvolupament i construcció de comunitat a les xarxes socials
- Búsqueda de potencials clients
- Comunicació amb clients
- Publicació de noticies i novetats de la marca
- Creació i gestió de campanyes en mitjans socials (promocions, esdeveniments, ofertes)
- Posicionament en xarxes socials de la marca
- Optimització de continguts
- Generar debat, comunitat, fans, incentius, etc. en les xarxes socials
- Assessorament per millorar la estratègia de marketing a la xarxa social
- Assistir de manera creativa i proactiva als clients
- Identificar i analitzar els problemes, els patrons i les tendències de les peticions del client i el rendiment del producte
- Creació de informes pediòdics i mètriques amb l'estat de la campanya, problemes, patrons de comportament, tendències de les peticions del client i el rendiment dels productes o serveis.
Més informació dels nostres serveis de Community Management Pressupost i contractació de Community Managers